• ×

    O nas

    Hurtownia bielizny VMP



    Jesteśmy jednym z czołowych dystrybutorów kostiumów kąpielowych i bielizny w Polsce. W naszej ofercie znajduje się zarówno bielizna męska i damska, bielizna codzienna i nocna, a także stroje kąpielowe i bielizna erotyczna. Współpracujemy z ponad 50 markami, a nasza sieć dystrybucje obejmuje niemal wszystkie kraje Unii Europejskiej oraz kilka krajów na innych kontynentach.

    Nasza hurtownia specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych. Stworzona platforma B2B umożliwia błyskawiczną realizację zamówień, dostęp do informacji online oraz wiele innych funkcji. Obsługujemy największe sklepy z bielizną na terenie Polski oraz za granicą. Współpraca z naszą hurtownią może przebiegać zarówno w klasycznym modelu hurtowym jak i modelu dropshippingowym. Jako jedyna hurtownia bielizny w Polsce umożliwiamy naszym Klientom zwroty towaru (na podstawie specjalnej dedykowanej umowy o zwrotach).

    Jesteśmy głównym dystrybutorem kostiumów kąpielowym firmy Marko. W swojej ofercie posiadamy ponad 6290 wariantów kostiumów kąpielowych! W sezonie (kwiecień-sierpień) uzupełniamy stany magazynowe kostiumów regularnie (dostawy co tydzień) co gwarantuje Państwu szeroki wybór modeli i rozmiarów. Modele z bieżącej kolekcji można również zamawiać „od producenta”. Jeśli w danej chwili nie posiadamy w magazynie potrzebnego produktu, Jeżeli nie ma potrzebnego produktu w danej chwili, istnieje możliwość aby sprowadzić i zarezerwować go dla Państwa. Wiąże się to z nieco dłuższym czasem oczekiwania, ale pozwala na zakup poszukiwanego, niedostępnego produktu. Pozwala to również na zamawianie znacznych ilości produktów.

    Posiadamy rozbudowany Dział Obsługi Klienta, jesteśmy dla Państwa dostępni pod numerem telefonu: 505 44 94 95 lub 12-352-13-69, adresem mailowym: hurt@vmp.com.pl lub na live chacie na stronie hurtowni. Odpowiadamy na wszystkie pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

    W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu!



    Możliwość współpracy



    Współpraca z naszą hurtownią, prócz klasycznych wysyłek hurtowych, może odbywać się również na zasadach dropshippingu. Jest to model logistyczno-sprzedażowy, w którym Państwo zajmują się kontaktem z Klientem, a cały proces pakowania i wysyłki leży po stronie naszej hurtowni.

    Podstawowym problemem z jakim zmagają się osoby prowadzące sklepy internetowe jest konieczność magazynowania dużej ilości towaru. Klienci oczekują coraz większego wyboru, co powoduje coraz to większe zapotrzebowanie na powierzchnie magazynową. Współpraca w modelu dropshippingowym znacząco eliminuje ten problem. Nie ma bowiem konieczności zakupu produktu w ilościach hurtowych, aby móc zaoferować go w swoim sklepie. Państwo, jako osoby prowadzące sklep, wystawiają ofertę, zbierają zamówienia, po czym składają zamówienie na wybrany towar w naszej hurtowni. Tu przygotowujemy zamówienie. Standardowo paczka oklejana jest szarą taśmą, istnieje jednak możliwość abyśmy wykorzystywali Państwa materiały, zgodne z identyfikacją wizualną sklepu. Mogą to być zarówno taśmy klejące, jak i ulotki reklamowe, formularze zwrotu, upominki czy wizytówki. Po przygotowaniu paczki wysyłamy ją bezpośrednio do Państwa Klienta. Całość procesów magazynowo- logistycznych jest obsługiwana przez nas.

    Jeśli obawiają się Państwo, że wystawienie naszej oferty u Państwa w sklepie wiąże się z ryzykiem, że produkty będą często niedostępne, to rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste. Udostępniamy Państwu specjalne pliki integracyjne. Są to dokumenty zawierający informację dotyczącą wszystkich produktów jakie posiadamy. Informacje te to między innymi zdjęcie, opis produktu, nazwa, ale także informacja o dostępnych rozmiarach i bieżących stanach magazynowych. Pliki ten są na bieżąco aktualizowane. Po przeprowadzeniu odpowiedniej integracji (część platform sklepowych posiada gotowe rozwiązania do takiego procesu, w innych przypadkach niezbędne jest skorzystanie z usługi informatyka) będą oferować Państwo tylko te produkty, które rzeczywiście są w danym momencie dostępne.

    Zamówienia w naszej hurtowni składane są za pomocą panelu hurtowego, gdzie na bieżąco wyświetlamy dokładne stany magazynowe produktów. Zamówienia można dowolnie łączyć, wstrzymywać, anulować, a także decydować o ich dacie wysyłki.

    Aby zminimalizować ilość dokumentów jaka jest generowana przy takiej współpracy, a tym samym zmniejszyć też koszty prowadzenia księgowości, do każdego zamówienia w modelu dropshippingowym wystawiana jest faktura proforma. Pod koniec miesiąca wszystkie faktury proformy są łączone w jedną fakturę zbiorczą. Oznacza to, że bez względu na to czy wysyłamy dla Państwa 2 czy 200 paczek miesięcznie otrzymają Państwo tylko jedną fakturę. Kolejną zaletą takiego systemu rozliczeń jest brak konieczności regulowania wpłat za pojedyncze zamówienia. Faktura wystawiana jest na koniec miesiąca, a jej termin płatności wynosi 7 dni.

    Koszty usługi droppshipingowej doliczane są do wartości zamówienia. Naliczane one są procentowo od wartości każdego produktu w zamówieniu.

    W modelu tym występuje też oczywiście problem zwrotów towarów. Klient detaliczny ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie do 14 dni. Produkty te odsyłane są do Państwa i powiększają Państwa stany magazynowe. My jednak, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na tego typu usługę uruchomiliśmy możliwość zwrotów produktów do naszej hurtowni. Mogą Państwo odesłać do nas produkty w ciągu 45 dni od daty wystawienia faktury. Aby poznać szczegóły zapraszamy do kontaktu.



    REGULAMIN