ZMIANA SIEDZIBY

Data: 06-10-2017

Szanowni Państwo,


Z przyjemnością informujemy, że w związku z dynamicznym rozwojem naszej hurtowni od dnia 12 października 2017 roku siedziba naszej firmy ulega zmianie. Nowa lokalizacja pozwoli nam na znaczne poszerzenie naszej oferty produktowej oraz na usprawnienie realizacji zamówień. Jesteśmy otwarci na propozycję nowych producentów, których chętnie widzieliby Państwo w naszej ofercie.
Od tego dnia wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres


F.H.U. VMP Piotr Grochowski
ul Zawiła 65E
30-390 Kraków


W związku z koniecznością dokonania przeprowadzki informujemy, że w terminie 12.10-17.10 praca hurtowni ulegnie zmianie:


12.10- wysyłki zostaną zrealizowane w godzinach porannych. Wszystkich Klientów, którzy życzą sobie wysyłkę prosimy o odblokowywanie zamówień przed godziną 9.
13.10- wysyłka jest wstrzymana, zamówienia nie będą realizowane;
16.10- wysyłka jest wstrzymana, zamówienia nie będą realizowane;
17.10- planowane jest wznowienie realizacji zamówień, w razie wystąpienia nieoczkiwanych problemów, będziemy Państwa informować o możliwościach wysyłki;


Przepraszamy za wszystkie niedogodności. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

 


ZMIANA WARUNKÓW ZAMAWIANIA U PRODUCENTA

Data: 21-09-2017

Informujemy, że ze względu na zakończenie sezonu letniego, od dnia 20.09.2017r. minimalna wartość zamówienia na produkty dostępne na magazynie u producenta Marko wynosi 1000zł netto. Niniejsze obostrzenie obowiązywać będzie do rozpoczęcia sezonu wiosna-lato i wprowadzone zostaje ze względu na zmniejszoną częstotliwość dostaw.
Wszelkie zmiany wprowadzamy w trosce o jak najlepszą współpracę z naszą hurtownią.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

USŁUGA DROPSHIPPINGU DLA WSZYSTKICH KLIENTÓW!

Data: 13-09-2017

Od dziś każdy nasz Klient może wysyłać paczki w modelu dropshippingowym. Nie wymagamy już umowy! Dzięki tej funkcjonalności każdy z Państwa w dowolnym momencie może wysłać paczkę bezpośrednio do swojego Klienta detalicznego. Koszt usługi wynosi 5% wartości towarów z zamówienia. Kwota ta jest automatycznie dodawana do wartości zamówienia jako osobna pozycja w momencie zaznaczenia przez Zamawiającego opcji usługi dropshippingu na panelu internetowym Hurtowni.

Paczki w tym modelu wysyłane będą w szarym kartonie, oklejone neutralną- szarą taśmą, do paczki nie będą dołączane żadne dokumenty (faktura za zamówienie będzie wysyłana na e-mail).

Jeśli chcą Państwo spersonalizować paczki lub skorzystać z pełnej obsługi droppshipingowej (faktury zbiorcze i termin płatności)- prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Paczki wysyłane w modelu bez umowy nie posiadają możliwości zwrotu towaru. Aby uruchomić taką usługę prosimy o kontakt.

NOWOŚCI - TARO I FIORE

Data: 10-08-2017

Z przyjemnością informujemy, że w naszej hurtowni dostępne są już rajstopy z jesienno-zimowej kolekcji Fiore oraz piżamy i koszulki nocne Taro.

BIELIZNA NOCNA - NOWOŚCI

Data: 01-08-2017

Co roku, już od września w sklepach odnotowywane jest wzmożone zainteresowanie koszulkami nocnymi, piżamami i szlafrokami męskimi i damskimi, którego szczytowy punkt przypada na przełomie listopada i grudnia. Ważne jest aby sprzedawcy internetowi przygotowali się do zwiększonego zapotrzebowania na tą część asortymentu. Odpowiednio wcześniej warto zbudować również plan marketingowy na zbliżający się sezon, który trwa aż do końca roku.
 

WITAMY NA NOWYM PANELU VMP

Data: 14-03-2017

Witamy na naszym nowym panelu hurtowym. Przez ostatnie lata współpracy z uwagą przysłuchiwaliśmy się Państwa potrzebom. Dzięki sugestiom i opiniom postanowiliśmy stworzyć nową platformę. Wprowadziliśmy wiele udogodnień, aby usprawnić współpracę. Od teraz w dużo wygodniejszy sposób mogą Państwo przeglądać naszą ofertę. Mają Państwo również większą kontrolę nad swoimi zamówieniami (wstrzymywanie, łączenie, odblokowywanie przesyłek). Mamy nadzieję, że zmiany przypadną Państwu do gustu. Staraliśmy się, aby panel był dla Państwa intuicyjny i prosty w obsłudze.

Mimo przeprowadzonych licznych testów, czasem mogą pojawić się błędy lub drobne utrudnienia. Bardzo prosimy o wyrozumiałość. Jeśli napotkają się Państwo z niedogodnościami, prosimy o ich zgłoszenie. Pozwoli nam to na podniesienie jakości obsługi, aby byli Państwo zadowoleni ze współpracy.

W razie pytań i wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.